"שורש", דווקא בשבת?

דווקא יצרנית סנדלי "שורש", שהפכו למותג במגזר הדתי-לאומי, החליטה להשיק קמפיין נושא פרסים המתמקד בטיולים הנערכים בשבתות. בעקבות פניית כיפה, תוקן נוסח התחרות

חדשות כיפה אורי פולק 16/04/12 12:07 כד בניסן התשעב

"שורש", דווקא בשבת?
אתר החברה, צילום: אתר החברה

דווקא חברת סנדלי "שורש", שהפכו בשנים האחרונות למותג מוביל בקרב ציבור המטיילים הציוני-דתי, החליטה להשיק השבוע תחרות נושאת פרסים ברשת החברתית פייסבוק, תוך עידוד הציבור לחילול השבת ובהתעלם מהציבור הדתי הגדול הנמנה על לקוחות החברה.

במסגרת התחרות החדשה, קראו בחברה לגולשים להעלות תמונות יצירתיות ומעניינות מהטיולים "מהטיול שערכתם בשבת האחרונה", לספר בקצרה על המסלול שבחרו המשפחה או החברים - ובכל סוף שבוע תחלק החברה את סנדליה המופרסמים למשפחה "עם הפוסט הכי מעניין".

גולשים בפייסבוק הביעו מחאה על כך שדווקא "שורש", שהפכה כאמור ליקירת המגזר הדתי, בחרה לקיים תחרות נושאת פרסים המתמקדת בטיולי שבתות וסופי שבוע. אחת התגובות על הקמפיין החדש, שזכתה ל"לייקים" מצד הגולשים, קבלה כלפי החברה - "למה דווקא בשבת?".

(המודעה המקורית)

ב"שורש" הסבירו בעקבות פניית כיפה כי "הניסוח כמובן היה מוטעה ולא הייתה לנו שום כוונה לא לכלול משפחות שומרות שבת בתחרות". בחברה תיקנו את הנוסחים באתר ופרסמו הבהרה בעמוד הפייסבוק של התחרות. "תודה רבה שהארתם את עינינו לטעות", מסרה החברה.

המידע הראשוני הגיע באמצעות המייל האדום